Grymt eller grymt...?

Som förra inlägget avslöjade så har jag spenderat helgen i Storstockholm, med Johanna och Ludde. Som ni säkert redan vet så har både jag och Johanna jobbat hos  KvK, aka Kristian von Krusenstierna. Så, nu när vi båda var här så var vi självklart ut till Ågesta och hälsade på två och fyrbenta vänner. Så efterlängtat! Något annat jag hade längtat efter var att shoppa i ridsportbutiken. Den är så fin och mysig att gå runt i, älskar den och allt som finns där inne i den 👌🏻👌🏻 Jag köpte inget onödigt (det har visserligen aldrig hänt😜), myggmedel, smörjmedel och en ny grimma.


Myggmedlet från effol är grymt - mot myggen men inte mot hästen 💪🏼 😂 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0