Köttbullar och brunsås

Borta bra men hemma med hästarna är bäst! 😉 


I fredags åkte jag till Schweiz. Flög hela 2,5 timme från Stockholm till Geneve, med Easyjet. OBS! Det här är inte ett sponsrat inlägg från Easyjet 🤚🏼 

I Geneve gjorde jag inget annat än att äta, sova och fika. Lyckades dock där mellan lunch och fika klämma in en film, fre, lör & söndag. På måndag förmiddag kände jag att jag längtade lite väl mycket efter Sverige, så vad gör man då? Åker på IKEA såklart! Det blev en klassisk ikealunch, Köttbullar och brunsås. Jag tog en snabbtur genom varuhuset och köpte det klassiska som vi hästfolk alltid köper, Ikeakassar! Fyra nya originella höpåsar importerade från Schweiz, lätt värda resan! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0