Zooooooom 🏎💹


Helt plötsligt har Faida fĂ„tt lite mer fart i sina ben. Fart Ă€r egentligen fel ord. Ork, nu har hon mer ork i sina ben. Hejja!! 

Idag sprang hon jĂ€mnt och fint, och hon orkade som sagt lite mer Ă€n vad hon har gjort tidigare. Inte nog med att hon var duktig i ridningen, hon var Ă€ven duktig nĂ€r jag satt upp pĂ„ henne - idag HELT sjĂ€lv! Vanligtvis brukar nĂ„gon kasta upp mig och leda en bit frĂ„n början. Idag kĂ€nde jag att nu var det dags att prova sjĂ€lv. Faida tyckte att det var liiite konstigt, men hon stod snĂ€llt och skrittade snĂ€llt efter sin bff Karexa nĂ€r jag ville. SmĂ„ framsteg, men för mig stora & betydelsefulla ❀ 






Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0