ett nytt slags belöningssystem

Jag och Faida har kommit överens om ett belöningssystem. Om hon är extra duktig, typ hoppar kvickt och säkert, springer fint och bra när jag rider eller går stadigt i tömmarna så måste det betyda att jag också är extra duktig den dagen. Eller hur..? Som belöning får jag att köpa något fint, typ nya benskydd och Faida i sin tur får det nyköpta som belöning, winwin! 👌🏼 


I lördags hoppade jag upp själv på Faida och hon var duktig när jag red = ett par nya benskydd från Professional Choice. Dom har bra passform och det bästa är att dom är heltäckta med "mjuk plast" så lera och smuts försvinner från skydden med ett enda torktag. Ni vet - BANG! Och smutsen är väck 😉 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0