dags att jobba igen đŸ‘đŸŒ


Nu Ă€ntligen Ă€r Faidas semester över. Hon har haft flera veckor av chillande i en stor sommarhage tillsammans med kompisar. Bara blivit klappad och fĂ„tt morötter och Ă€pplen. JĂ€tte kul och skönt för henne men desto trĂ„kigare för mig. Jag har dĂ„ aldrig haft ett sĂ„nt lĂ„ngt riduppehĂ„ll som jag har haft nu. LĂ€ngtar ihjĂ€l mig efter att fĂ„ sitta pĂ„ hĂ€stryggen igen 😍 

Idag blev det bara lite lĂ€tt tömkörning. Hon fattade styrningen och bromsen direkt, men att en smackning betydde framĂ„t hade hon förtrĂ€ngt. Jag tippar pĂ„ att hon trodde att det var kommandot "se söt ut" 😉😂 


Uppkopplingen Ă€r sĂ„ seg hĂ€r sĂ„ jag slĂ€nger in en bild frĂ„n i vĂ„ras. Hon var typ nĂ€stan lika graciös idag 😜



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0