vilken vecka för mig & Faida

Det har varit en händelserik vecka för Faida. Allt ifrån skogspromenader, löshoppning och ridning. Just löshoppningen var en överraskning, iaf för min del. Just för att hon hoppade så bra och skötte sig utmärkt. Om hon kom fel på hinder nr 1, så rättade hon sig tillhinder nr 2 & 3, likadant om hon kom fel på hinder nr 2 så rättade hon sig och kom rätt på hinder nr 3. Hon rev hindret en gång, men sen hade hon koll på vart bommarna var och drog upp sina ben snabbt. Tänk om hon är en hoppehäst.. 🙈😱  Men åt andra sidan har hon bevisat motsatsen, för hon springer lite för mkt som en dressyrhäst när jag rider - vilket jag är glad över 😉 


Om ni är sugen på att se henne under ryttare så gå in på min Instagram maddetoresson. Tyvärr så blev det inget filmat från löshoppningen, men nästa gång💪🏼





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0