Semester..

Jag är som sagt just nu på semester i Sri Lanka. Väldigt vackert land med utsökt mat. Jag försöker intala mig själv att på semester är det ok att äta pannkakor med kolasås till frukost och dessert både lunch och middag 😂 


Men nu börjar jag smått längta hem efter hästarna.. inatt drömde jag att jag var i ett stall och tog hand om 2 hästar. Ni vet fixa hö, foder, borsta, mocka - drömmen var så detaljerad att jag tom kommer ihåg att jag tänkte att jag måste lägga in en torval + en spånbal för att en av hästarna var så grisig i boxen. När jag vaknade upp ur drömmen så ville jag genast somna om igen 🙈 Men det är ett par dagar kvar, så jag får se till att försöka njuta av semestern. 


Några bilder från Sri Lanka .. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0