renoverad i munnen đŸ‘ŒđŸŒ

I fredags Ă„kte jag tur & retur till Göteborg. Vilket var sĂ„ vĂ€rt timmarna i bilen. Det var mĂ„nga duktiga ryttare med och krigade i kuren, men de absolut bĂ€sta var sĂ„klart Kristian 😁 och Isabell Werth, wow vilken ritt hon gjorde! Enligt henne sjĂ€lv hade hon en "lucky day". Jag och Anna jĂ€mförde det med att dĂ„ skulle vĂ„r "lucky day" vara att rida ut i skogen pĂ„ lĂ„nga tyglar... 

NĂ€r jag var i Göteborg sĂ„ var Faida hos tandlĂ€karen. Det blev en hel del fix i hennes mun, hon hade vassa kanter och tĂ€nder som var i vĂ€gen. Nu blir det nĂ„gra dagar dĂ€r hon bara fĂ„r ta det lugnt och det gör absolut inget, för jag passade Ă€ven pĂ„ att vaccinera henne. TvĂ„ flugor i en smĂ€ll! Vaccinationen+fixet i munnen firade Faida med ett bad, tjohooo sa hon nĂ€r jag föreslog idĂ©n... Faida tyckte vĂ€l inte att det var jĂ€ttekul att bli duschad och schamponerad. DĂ€remot sĂ„ tror jag att hennes hud & pĂ€ls kommer bli mycket bĂ€ttre och gladare efter Hexocilschampot! Och jag kommer definitivt bli glad i morgon nĂ€r jag fĂ„r borsta en ren & fin hĂ€st! 😍 




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0