Så mycket jag vill ha

Det är verkligen oekonomiskt för mig när jag jobbar i ridsportbutiken.. Alla pengar jag tjänar in där gör jag av med nästan direkt, det finns alltid så mkt fina kläder & hästgrejor som man vill ha.. 😁

På ett sätt är jag glad över att jag inte har en äldre egen ridbar häst, för herregud vad jag hade shoppat då. Fast det hade inte varit fel att ha en äldre häst som jag hade kunnat köpa fina träning och tävlingsgrejor till 😏 Faida, hon är fortfarande så liten och ung så hon får slita på Theos gamla grejor ett tag til.

Däremot, så när hon till våren är mer ridbar så tror jag faktiskt att hon (jag) vill ha den här fina outfiten från Eskadron... Visst håller ni med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0