Vilken travhĂ€st jag har 😀

Snart kan jag sĂ€tta ett check tecken bakom "förstĂ„ longering i högervarv" ✔ IgĂ„r satte jag en inspĂ€nningstygel pĂ„ hennes vĂ€nstra sida (yttersidan) nĂ€r jag longerade i högervarv. Det blev rĂ€tt svĂ„rt för henne att vĂ€nda in tack vare den, sĂ„ dĂ„ gick hon sĂ„ snĂ€llt runt mig i bĂ„de skritt & trav. Jag longerade bara ett par varv, bĂ€ttre fĂ„ varv som funkar Ă€n mĂ„nga som blir bajsdĂ„liga.

Men nu till det absolut bÀsta som hÀnde igÄr, VI TRAVADE!!! Hon har/Àr sÄ otroligt snÀll sÄ igÄr testade vi pÄ att trava. Hon tyckte att det var lite konstigt frÄn början. SÄ det blev 2 travsteg, skritt, 3 travsteg, skritt. Men efter ett par gÄnger travade hon pÄ framÄt. SÄ otroligt roligt, jag satt med ett fÄnigt glatt leende pÄ lÀpparna.



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0