och där blev jag smittad

Faida har haft en lugn och skön helg, tillskillnad från hennes matte.. I går satt jag och skrev högskoleprov. Det gick pissdåligt, och jag ångrar faktiskt att jag slösade bort en hel dag på det. Fast jag har bara mig själv att skylla.. Nästa gång jag skriver provet så ska jag vara bättre förberedd!

Idag hade jag desto roligare, jag och Stina var nämligen i Katrineholm och tävlade. Eller jag tävlade och Stina groomade. Om två veckor är det ombytta roller, då tävlar Stina & jag groomar. Winwin liksom!

Påtal om något helt annat.. I tisdags innan jag åkte till stallet gick jag in på ett café och köpte frukost. Det kanske inte var så konstigt, men däremot undrar jag om någon där uppmärksammade mitt val av strumpor.. Börjar smått tro att brorsans färgblindhet har smittat av sig, för jag var då säker på att jag drog på mig 2 blåa strumpor. Eeeh, helt fel eller vad säger ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0