Bäst hittills

Kolla in den här senaste bilden på mig och Faida, visst ser hon ut som en "riktig" häst. Dvs, en dressyrhäst ;)

Hon var så fin och bra den dagen. Direkt när jag hoppade upp så sa jag - hon känns så stor idag! Hon gick från att ha varit en tanig och liten unghäst till en tanig och lite större unghäst, på bara någon dag! Skämt åt sido, men helt seriöst så kändes hon mer trygg och självsäker med att ha ryttare på ryggen, just den dagen.


Tyvärr så har inte min tid riktigt räckt till i veckan, så igår när jag red henne så var vi inte riktigt där vi avslutade. Men det gör inget, vi har som sagt hela livet på oss att toppa - just den dagen .. 👆🏼💪🏻🤘🏼



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0