En kort men välbehövlig visit hemma


I lördags eftermiddag åkte jag äntligen hem till Östersund. Jag har velat åka hem så länge, men det har inte funnits tid till det. 

Det känns som om jag var hemma bra mkt längre än vad jag egentligen var, bara för att jag hann med så mycket. 



Isa och jag åkte direkt upp till Strömsund och hälsade på min mormor. 



Min mormor bjöd på middag. 


På lördagkvällen var det partaj 😋 


På söndagen vaknade jag 8 och var piggare än pigg! Så det blev en tur upp till Farmor och där var även Brorsan och hans hund käck. 


Bror Björn 🐻 


Igår kväll åkte jag till Östersund och träffade Mamii och Zickan. Vi surrade och gjorde det vi 3 gillar typ allra mest, ÄTA!! 😆 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0