Dressyr ~ lite matte


Fråga mig inte hur det gick till.. Idag när jag skulle youtuba Topptriangelsatsen råkade jag skriva in Edward Gal istället..
Jag kanske inte lärde mig så mycket om hur man räknar ut vinklar och triangelns ABC ~ DEF sidor.. Istället lärde jag mig lite mer om att dressyra rätt. 

Jag kollade igenom ett flertal filmer när han tävlar olika hästar. Det är otroligt hur enkelt det ser ut att vara, hästarna dansar fram och han sitter och ger nästintill osynliga hjälper. Otroligt skicklig ryttare! 

Efter ett tag skärpte jag till mig och ändrade i sökrutan, från Edward till Topptriangelsatsen.. 




Hittade även ett kort klipp från en clinic med honom. Tyvärr var ljudkvalitén dålig så man hörde inte honom så bra.. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0