Vilken dag!


Om det är så här det känns att vara en shopoholic så förstår jag varför man blir det! Jag är typ alldeles lycklig över dagens inköp, och allt är inhandlat för kanonpriser! 

Jag och Felicia bestämde oss för att åka till Börjes Tingsryd i Bro. När vi gick in igenom dörrarna var vi båda eniga om vi inte behövde något speciellt, förutom en ny ryktborste och antibit. Jag hittade min ryktborste och mycket annat!! 😀 

Det blev ett par nya ridbyxor från Pikeur med grip, en ny dunjacka från Kingsland och en ny ridtröja, ryktborste och svansborstar - allt till kanonpriser! Jackan var nedsatt i pris från 4000kr till 750kr, och det var även ett bra pris på ridbyxorna. 



Faida kommer garanterat älska sin blommiga borste! 🙋🏼 


Ridtröjan & ridbyxorna på! I morgon blir det invigning av min nya outfit 😀 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0