Vad hände ..?!


Hujedamig.. 

Hör och häpna. Jag var på gymmet idag, med en PT. Egentligen var det en liten gruppträning i gymmet, men det var bara jag som dök upp.. Det märktes vill jag lova. 55 minuter med styrketräning, och inte fan var det ljumskarna som fick jobba. Det var mina andra så kallade muskler som fick jobba  förtvivlat. Efter 53 minuter var jag helt död, och som pricken över i:et fick jag avsluta med en "jätte bra" lite svårare  övning eftersom jag hade varit sååå duktig. Jag bet ihop & gjorde den sista övningen, men det var med nöd & näppe att det gick. Jag skämtar inte. 

Jag antar att det var just det där jag behövde. Någon som piskade på mig och tvingade mig till att kämpa på in i det sista. 

Eftersom jag redan har träningsvärk, inte kan gå i trappor och det är knappt att jag kan sätta mig på toaletten.. Jag vet att i morgon kommer jag knappt kunna gå. Tänk er då att jag har 4 hästar som ska ridas varav 3 st är över 170 cm - som jag måste försöka ta mig upp på!! 😂😅  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0