Mot Gbg


I morse var jag i stallet tidigt så jag skulle hinna med att trimma några hästar. Som vanligt var jag tidsoptimist och passade på att borsta lite extra, duscha en svans, skrubba skitiga hovar och myste på. Tills jag insåg att jag var tvungen att rappa på!!! Jag hann faktiskt duscha och kom med tåget mot Göteborg, med hela 12 minuter tillgodo 👌🏻 Skillat! 

Helgen kommer bestå av att hänga på Göteborg Horse Show och umgås med min polare Elin, som precis har kommit hem från Nya Zeeland, Australien och vart mer hon nu har hängt i ett helt år. 





Idag fick Farba springa på lina, efter ett par minuter var hon nöjd & belåten. 

Jag fick en rätt rolig bild på henne. Hon ser ut att vara en liten ponny!! 😂😀 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0