Vilken överraskning

Wohiooooo, vilken kanondag jag och mamii har haft. Det kom som en överraskning att hon var här i närheten och ville dessutom hänga med mig hela dagen! 😀

Det blev inte så konstigt nog en tur först ut till ågesta och sen därifrån åkte vi vidare ut till Faida och hennes polare. Faida blev borstad och ompysslad av oss, men när det var dags för fästingjakt tog Martina ett steg ifrån oss. Hon tycker att fästingar är vidriga och äckliga, vilket jag helt klart håller med om!! Det känns trots det bättre att ta bort dom och döda odjuren, än att lämna dom kvar på hästarna.

Finaste hästen
Mys
longering

Dom andra hästarna i hagen gick iväg så jag passade på att testa på att longera lite. Det gick kanon, hon förstod grejen direkt och kunde longeras i både skritt & trav. Himla skönt att hon är så cool och inte bryr sig om vad de andra hästarna är eller gör ☺️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0