Jag har ju glömt..


Jag har ju glömt att berätta att jag groomade till Johanna & Cornelis förra veckan. Vilket jag mer än gärna gör igen för dom gick och vann klassen, så duktiga!! 

Däremot hade vi inte tur med vädret.. Det regnade sååååå mycket.. Så vi gick runt i regnkläder och dom som tävlade fick rida fram i riktigt slask, hela ridplanen låg verkligen under vatten! 







När Johanna hade ridit klart var det dags för nästa ekipage att grooma åt, nämligen Stina & Rille. Dom var också jätte duktiga, men Rille som bara har tävlat 1 gång tidigare tyckte att ena kortsidan i ridhuset var läskigt. 


En väldigt blöt jag och Rilles lååååångs hals😆. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0