Världens längsta helg

I torsdags brummade jag upp till Strömsund. Det gick förvånadsvärt bra att köra en liten kangoo från Sthlm - Strömsund!

Jag har hunnit med så mkt i helgen. I fredags var det 100 års kalas för mammas faster Dagny. Hon berättade att hon var ogift fram till hon fyllde 36 år, så hon menade att jag hade gott om tid att leta efter den rätte. Min mormor hon är däremot motsatsen och tycker att jag ska stadga mig, för herregud, jag är ju 26 år! Tur att jag själv bestämmer hur mitt liv ser ut, men det är lite kul att höra andras åsikter, speciellt när de är 76 & 52 år äldre.

I lördags var jag och "team vart är simon" med på 24 h gäddfiske. Vi fick ingen gädda, men massa myggbett och regnet öste ner. Eftersom det regnade så mkt var jag och Amanda kreativa och gjorde fina regnponchos av sopsäckar, lan varmt rekommendera det!

Nu är jag tillbaka i Sthlm igen! På onsdag åker jag ner till Faksterbo, vilket jag ser fram emot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0