Shoppingen pĂ„ Falsterbo .. 💾💾

MÀssan pÄ Falsterbo Àr rÀtt sÄ stooor. Det finns sÄ mÄnga olika tÀlt med ungefÀr samma lika saker i. Tröjor, ridbyxor, stallskor, trÀns, benlindor, schabrak mm..

Jag hade tÀnkt att jag skulle köpa en brun remontgrimma till Faida och ett par coola roliga fÀrgglada benlindor till mig & Viktor. Viktor gillar att hjÀlpa till att göra iordning hÀstarna till mig och vÀlja outfit. Dvs, det blir alltid fÀrgglada och roliga kombinationer ;)

Jag & Stina letade efter benlindor i varje tÀlt, det fanns inga roliga. Bara trÄkiga.. SÄ det blev inga benlindor, och ingen remontgrimma heller. IstÀllet hittade jag andra saker...

TvÄ t-shirts och en keps. Det var sÄ bra priser pÄ alla tre sÄ det gick inte motstÄ att köpa ;)

Jag gick förbi Equestrian Sthlm för att sĂ€ga hej.. DĂ€r hittade jag en ny jacka till mig och tvĂ„ par ridstrumpor đŸ‘ŒđŸ»

Det bĂ€sta jag shoppade var en sĂ„rrengöring frĂ„n NAF. Naturligt med antibakteriella och svampdödande egenskaper. Faida Ă€r extremt duktig pĂ„ att göra illa sig och hon verkar vara lite kĂ€nslig nĂ€r det gĂ€ller mugg.. SĂ„ jag tror att den hĂ€r produkten kommer vara super! NAF har verkligen sĂ„ bra produkter đŸ‘đŸŒ



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0