VĂ€rldens finaste 💕


Jag Ă€r sĂ„ stolt över hur duktig och fin min lilla trollunge var idag pĂ„ löshoppningen! 💖 

Hon klev pĂ„ lastbilen direkt, stog stilla och var sĂ„ snĂ€ll nĂ€r jag ledde runt henne pĂ„ anlĂ€ggningen. 




Det var första gĂ„ngen jag var med och kollade. Faida hoppade bra, var uppmĂ€rksam pĂ„ hinder och gjorde det lika galant som hopphĂ€star i hennes Ă„lder gör. DĂ„ ska vi inte glömma att Faida Ă€r avlad för att springa fint! Vilket hon gör! Helt fantastiskt faktiskt! 



TyvĂ€rr blev det ingen bra film nĂ€r hon rörde sig. Men en suddig bild lyckades jag fĂ„ fram.. 😉 

Det finns en hoppfilm pĂ„ min instagram maddetoresson đŸ‘đŸŒ 



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0