Ny karriär - hopphäst


Varför slutade jag med hoppning?! Det är ju så kul att hoppa! 

Idag började jag dagen med att kolla på när Stina hopptränade en häst. Det såg så kul och enkelt ut att jag själv blev sugen att hoppa! Jag hade tänkt hoppa en liknade bana, men när jag väl stod där och skulle bygga fram..  ja då blev det bara en 5 1/2:a.. 

Men lilla Farba hoppade super! Så nu funderar jag tom på att anmäla oss till hoppträning! 😅 



Över bommen och mot 1:a hindret! 



Första hindret galopperade hon fint över


Ett galoppsprång... 



Och vi kom liiiite för nära, men vad gör det när vi var felfria på hinder! 😉 


Farba tycker fortfarande att hoppsadlar är bättre än dressyrsadlar.. 🙈👆🏼 

Och jag vet nog varför jag slutade att hoppa.. Detta släpande och byggandet av bommar och hindret... Urk!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0