Jag hatar att frysa


Kylan fortsätter att härja här i Stockholm.. Idag hade jag på mig 3 tröjor och en jacka (!!!!) och det blev för varmt när jag red..   Men däremot så blir jag alltid lika kall om låren, fötterna och händerna. Jag är lite fundersam på om jag ska köpa en ridkjol, eller om en lång kappa är det bästa? 

Händerna är det som är värst. Jag har redan tjocka termohandskar som jag rider i.. Och fötterna.. I mina ridstövlar har jag en ullsula och på fötterna har jag tjocka strumpor. Det bästa hade väl varit att skaffa ett par varma och sköna vinterstövlar.. 

Eller vet ni vad det bästa hade varit? Åkt utomlands till värmen! 


Gäddan var rätt så oberörd av kylan idag.. 😄 


Kommentarer
Maj

Dra typ ullfrotte strumpor över ridstövlarna. Styggt men sååå mycket värme! 😉

Svar: Det ska jag prova!! 🙌🏻
Madelen Toresson

2016-01-08 @ 15:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0