det händer fortfarande saker

 
Nu äntligen har jag fått ner en fungerade dator hit till Stockholm. Nu när jag sitter framför den och bloggar så kan jag inte förstå hur jag i alla dessa månader innan har klarat av att blogga från en iphone?! Det är litet, otympligt och besvärligt. Hädanefter blir det endast bloggning från dator.
 
Så vad händer nu? Massor!! 
 
Jag får helt enkelt dela upp allt på olika inlägg. Annars blir det världens längsta blogginlägg någonsin här. Vem orkar läsa långa inlägg..? Inte jag iallafall. Fast åt andra, jag läser ju inte min egen blogg. 
 
Nu måste jag gå och lägga mig, i morgon 06,50 så ska jag kriga om en plats på ett spinningpass. Ni läste, SPINNING... 
 
 
Varmaste ridhandskarna på marknaden. Magic Gloves från Hansbo. Ni vet det är såna ridhandskar med gummipluttar på insidan och som är i onesize. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0