2015


Året 2015 är utan tveka mitt bästa hästår! 

I början på 2015 var jag verkligen långt ner i botten när det gällde ridning och hästar. Att jag några månader innan hade varit tvungen att ta beslutet att ta bort min fantastiska fina Theo var helt klart en bidragande faktor.. Motivationen var borta och jag kände att det inte var kul längre. 

I mars tog jag tag i saken! Jag ville inte sluta med hästar, men jag behövde helt klart en ny start och få tillbaka glädjen i det. Så vad gjorde jag? Det vet ni nog alla vid det här laget. 

Jag flyttade ner till Stockholm och blev elev hos Kristian von Krusenstierna. Sen dess har året rusat fram! Herregud så mycket jag har lärt mig, så mycket roligt jag har varit med om, så många fina hästar jag har fått rida och fortfarande får rida!

Jag har verkligen fått blodad tand. Nu vill jag det här ännu mer än tidigare, bli så bra jag bara kan, lära mig mer än mest och jobba hårdare än hårdast. Det finns bara en väg att gå, jobba hårt och kämpa. Vägen till toppen är inte spikrak, men för mig var året 2015 verkligen det!! - Jobba för en av Sveriges bästa dressyrryttare, delta på 3 års finalen på Flyinge, rida clinic för en väldigt meriterad dressyrdomare och alla fina hästar jag har fått möjligheten att rida. 

Nu ser jag fram emot 2016! 


Regi av Ena




Don Fahrenheit



Eastwood


Design av Ena



Theo - Älskad & saknad 💕 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0