Skön dag.


Världens längsta dag, fast på ett bra sätt. Jag har hunnit med så mycket. Pysslat på med Farba, haft ridlektioner, varit med & lärt mig lite om vattenbandet, kollat på tävling i Södertälje, pysslat med DeVito och hängt med Johanna. 

Biggles och hans nya ryttare Lina var med och tävlade idag. Dom var så duktiga och fina, vilket resulterade i en 3:e plats! Lotta & hennes Falco var också med och tävlade i samma klass och dom hamnade på 4:e platsen 👏🏼 

I morgon blir det Södertälje också, då ska jag och Johanna kolla på Intermediaire Kuren 😃 



Jag klev upp 7 i morses.. Och kolla vad ljust det var ute redan då! Älskar nu när det ljust typ nästan hela dagarna. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0