tvärtom

Som ni vet var Faida hos veterinären i torsdags och röntgade igenom sina ben, knän och haser. Hon skötte sig relativt bra, för att vara 2,5 år och helt ensam inne på en klinik..



Det tog sin lilla tid att få till 12 bilder som var bra, men efter typ 1 timme inne i röntgenrummet var alla bilder tiptop! Jag lovar, jag hade världens klump i magen. Även fast jag ville veta hur bilderna såg ut så var jag livrädd över att det skulle finnas något allvarligt fel på Faida.. Som tur var försvann den där klumpen bort från magen, för Faidas bilder var väldigt tråkiga (veterinärens egna ord 😉), inte en enda liten grej som såg konstigt ut och inte en enda liten lös benbit heller. Sån lättnad! 😍 


Efter jul & nyår så ska hon få ett besök av tandläkaren. Alltid är det något 😉😛



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0