på torsdag blir det utflykt.

Det är fortfarande lugna puckar här i Sthlm. Faida chillar på sin lösdrift och går några promenader då och då. Jag hade som sagt tänkt komma igång med tömkörning innan jul. Men nu när jag insåg att jul är ju redan nästa vecka och att jag jobbar varenda dag fram till den 23:e så känns det kanske lite väl tufft och omöjligt att befästa tömkörningen. Däremot så vill jag iaf hinna med att testa på att göra det nån gång innan jul.. 


Men på torsdag blir det utflykt för Faida. Hon ska nämligen till veterinären och röntga sig. Inte för att jag tror att hon har några problem utan mest bara i förebyggande syfte. Försättning följer! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0