från ridhäst till körhäst

Faida har haft eller rättare sagt hon har fortfarande vila just nu. Men det kliar verkligen i mina fingrar så jag har beslutat mig för att introducera tömkörning för henne. Det ska bli så kul att få börja göra annat än att bara gå promenader, vi båda är rätt less på det nu. Däremot så hade vi en spännande promenad i dag. För Faida såg för första gången (tror jag) i sitt liv kor!! Hon trodde typ att dom skulle döds henne och var tvungen att preja ner mig i ett dike 😅 Men när hon väl insåg att dom var väl inhägnade så gick hon och sträckte lite extra på sig, blev väldans snygg och skrittade på ordentligt framåt! Det är inte så ofta hon reagerar på saker och ting, oftast får jag släpa fram henne 😛

Dagens bild ... 😂🤘🏼



Kommentarer
Helena

Hon ser ut som att hon håller på att ändra färg - från "brun fux" till "svart fux" 😊😍

Svar: Jaa, hon har blivit mörkare och dessutom fått världens längsta päls!! 😂
Madelen Toresson

2016-12-07 @ 06:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0