Söndagsutflykt x2


Vi hästfolk är lite knäppa. Det är inte många som gladeligen ställer alarmet på 03,45 för att sen studsa upp när det väl ringer. När det gäller hästar och tävling är det nomas problemas att kliva upp tidigt! 😀 

Jag, Johanna och Design av Ena rullade tidigt iväg mot Mariefred. Mitt ute i skogen (vi kände oss som hemma) gjorde jag och Design vår andra tävling ihop och vår första start ihop i klassen MSVC2. 


Som ni ser på bilden lyckades vi få ihop poäng så det räckte till en 3:e plats!  



Johanna var världens snällaste och hängde med på tävlingen. Stort tack för hjälpen!! 😘 



Fördelen med en tidig start är att man kommer hem tidigt på dagen. Tur var väl det för då hann jag iväg och kolla på när Kristian startade Grand Prix med Dokki på Segersta Vårdressyrtävlingar! Dom gjorde en jättefin ritt, belönades med personbästa procent och vann klassen med goda marginaler - hur grymt som helst!! 💪🏻 


Vinnarkortet! Tyvärr så var inte Bentleyn första priset, utan det var bilen som jag och Olivia åkte i för kvällen. Så jävla fräsch och fin bil! 


Självklart var jag tvungen att provsitta! 😉 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0