Vi började säsongen bra..


Det här med att tävla och hästar... Vilken bergodalbana det kan vara. För två veckor sedan blev Fabbe för spänd inne på banan och hade med facit i handen behövt en längre framridning. Idag hade det räckt med 15 minuter, istället blev det 35 minuter. En trött häst och en väldigt tung och blöt tävlingsbana är inte den bästa kombinationen.

Det är bara till att bryta ihop och komma tillbaka. Dessvärre finns det inga fler tävlingar som passar mig och Fabbe. Istället får vi trimma på och sikta in på en grym säsong 2016. Jag har dock små förhoppningar på att vi ska kunna bli startklara för MSVB4 i oktober, men dom är smååå ;) 


Ågesta Ridklubb fyller 40 år, så igår var det jubileumsfest med temat Hatt. Jag hade ingen hatt, så jag tog en keps istället. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0