Torsdag kväll och regn.


Nu har jag varit lite dålig på att blogga igen.. Jag skyller på att Helena har fått uppdateringar via messenger istället för här på bloggen.. 😉 Men ni andra är såklart lite nyfikna på vad som händer! 

Fabbe är just nu verkligen inne i en toppen period! Det som kändes omöjligt för ett par veckor sedan är väldigt enkelt just nu. Så varför nöja sig där? Han har tidigare fått gå fram i en lite större galopp, dels för att få rätt framåtbjuning men även för att han tidigare har varit för svag. Men nu är det slut på det! Just nu jobbar vi (När jag skriver vi menar jag när Kristian undervisar mig) väldigt mkt med att samla ihop hans galopp. Det tar sig, sakta men säkert. 

Farba hon fick en liten längre vila än vad som var planerat. Dels för jag har haft extremt mkt att göra, men även också för att hon behöver det just nu. Hon har nyligen fått en ny hagkompis, Dragster - en stor snäll 3 årig valack. Han kommer få en liten närmare presentation så småningom... ☺️ 


Dragster och Farbis 💑 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0