Ledig.


Det här med att vara ledig och försöka hålla sig ifrån hästar är omöjligt för mig. Trots min lediga dag har jag ridit en, kollat på när Kristian har trimmat hästar, filmat Lotta när hon red sina och haft kvalitetstid med Fabbe & Farba. Det kan vara så att jag tycker om hästar. Jajamen..! 😅😉 

Det var kul att se Lottas hästar in action.   Jag ser dom ju varje dag, men inte under ryttare. Både Linus & Falco har utvecklats mycket den senaste tiden. Och jag kan tänka mig att efter 3 månader hos Kyra kommer Lotta & pållarna vara i toppform!  





Jag fick verkligen inte några fina bilder, men längst upp är Linus och hästrumpan på bilden ovanför tillhör Falco 😉 

Glöm inte att kolla in lottas blogg audinadenfina.se




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0