Hej hösten


Från sommar och sol till höst och regn. Fast, det känns väl rätt okej att hösten kommer på årets första höstdag, 1 september. Idag fick Hästarna ha regntäcken på sig för första gången på 4 veckor. Helt galet att vi i Sthlm har haft kanon väder i en hel månad!! Hoppas att hösten blir fin.. 

Nu till helgen startar jag och Fabbe MSVB2. Jag hoppas på att få till några % högre än sist. Så jag hoppas att öppnorna, slutorna & bytena fungerar inne på banan! Nu i två dagar har han bytt helt korrekt åt båda hållen, så jag hoppas att poletten har trillat ner! Men man vet aldrig vad som händer inne på tävlingsbanan.. ;) 

Farba kommer att få chilla lite denna vecka. Hon kommer bara skrittas ut och bli ompysslad. Välförtjänt! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0