0730


Vet ni vad? Idag har jag haft min första riktiga lediga dag på 25 dagar. Det firades med en sovmorgon till 07,30 och  därefter låg jag kvar i sängen, åt glass och kollade på tv. 

Jag har haft lediga dagar, det är bara så att jag har valt att tävla då, och alla tävlingar har gått på fm. 

Jag har inte legat i soffan och ätit glass hela dagen. Jag och Farba gick en promenad och kollade in turisterna som hängde på campingen. Fabbe och jag tog en tur ut och efteråt blev han (äntligen) friserad! Han har sett hemsk ut, lång man, början till hovskägg och pälsen vid kronranden har spretat åt alla håll.. Men nu är han fin och välvårdad! 










 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0