Upp åååå ner.


Min och Fabbes utveckling är just nu som en bergodalbana.. Vissa dagar går det bra medans andra går det käpprätt åt helvetet. 

Nu har vi lagt om ridningen lite, men fortfarande har vi siktet inställt på att Fabbe ska svara fram. Igår red jag lektion och bitvis kändes han fin. Idag red jag själv och fortsatte med samma jobb som igår. Basic och framåt helt enkelt.. Fast så enkelt är det inte .. ;) 

Men däremot så blev jag jätte arg på Fabbe idag. Han klev på mina nya könings stövlar så det blev repor på dom!!! Jag försökte förklara för herrn att dom kostar pengar och det är totalt förbjudet att göra repor på dom.. Som tur var blev det minimala repor så för den här gången är han förlåten 😁😉 










 Jag älskar mina nya stövlar, så snygga och sköna (att rida i) 😍 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0