Som jag har längtat!!


Äntligen är Fabbe klippt!! Jag har så länge tänkt att han MÅSTE klippas snarast. Men det är inte förens idag jag tog mig tid till det. Visst tog det tid..! Fabbe tyckte inte riktigt att det var så nödvändigt att bli av med sin vinterpäls.. Jag försökte klippa så fint det bara gick och Jennifer försökte få Fabbe att tycka att det var helt okej. Men han blev klippt & han kan förvänta sig att bli klippt fler gånger detta år! 😉 

Som motion idag blev Fabbe longerad. Jag blev glatt överraskad, det gick lugnt och sansat! ✌️ 


Blank och fin!! 😍😍 


Efter longeringen fick han stå med sitt Nikken-magnettäcke 👍 


För Farba blev det en tur ut idag med två stallkompisar & en vovve. Hon skötte sig super! Gick fram på slingan i både skritt, trav och galopp. Det känns verkligen som om vilan gjorde henne gott! ☺️ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0