Flyinge - check!


Wow! Ni ska bara veta hur roligt det var att få vara nere på Flyinge och delta på 3 års championatet! (Supermegsroligt) 

Regi skötte sig utmärkt hela helgen! Allt ifrån hantering till ridning. Att han bara är 3 år och var på sin livs första riktiga tävling kunde man inte tro. Vilket var väldigt skönt för mig. Planen från början var att Kristian skulle följa med till Flyinge och coacha. Den planen ändrades. Kristian blev nämligen pappa i lördags. Jag och Regi åkte själva och Mads hoppade in som coach. 

Vi slutade på plats 21 av 47 startande. Vilket jag är nöjd med! Han blev lite spänd inne på banan, men han är vara 3 år och har hela livet framför sig. Samma sak gäller ju mig, vi båda är ju rätt så gröna på att delta på championat.. 😉 

Jag läste på asvhs hemsida att det var 799 3 åringar som visades på 3 års testet i år. Dvs, av 799 stycken så var det 47 (ev fler men som avstod att delta) som hade kvalat från 3 års testet ner till flyinge. Rätt så coolt! 

Jag är verkligen så glad över allt roligt jag får vara med om. Nu kan jag bocka av Flyinge och se fram emot nya utmaningar & äventyr tillsammans med Regi! Redan på lördag styr B-kortsbilen mot ett nytt! 😄 






Det blev inte så mycket bilder tagna under helgen.. Men Sandra och Anna-Lena tog några fina under lördagen. 



Stort Grattis till Vikestallet som kom 2:a i 3 års med fina Sir Donnovan! 😄 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0