Det är farligt att jobba i en Ridsportbutik..


Jag brukar extra knäcka ett par timmar i veckan på ridsportbutiken som finns här på gården. Jätte kul, men ack så farligt.. Det finns så mycket fint och jag vill verkligen ha ALLT i butiken! Doftljus, ridkläder, hästsaker, kuddar, prydnader.. Men ibland, typ som idag insåg jag att jag verkligen behöver en stövelväska... Och ett par långkalsonger... Och en nyckelring... Och en Kindkedjetunnel... Och ett doftljus..  😍😍 


Jag har däremot ett litet dilemma just nu. Jag behöver ett par nya ridbyxor. Jag har som siktat in mig på Spooks ridbyxor som är fleecefodrade. Det känns varmt och skönt med fodrade ridbyxor inför vintern. Men nu har jag insett att jag vill verkligen ha Equestrian Stockholms nya ridbyxor. Dom är så snygga! Fortsättning följer... 😏 

Ni kan följa Ågesta Ridsportbutik (agestaridsportbutik) på instagram och Facebook! ✌️ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0