Nu händer det grejer!


Förra veckan fick Fabbe och Farba byta hem. Fabbe flyttade ut till västerhaninge och Farba flyttade hit till Ågesta. Igår flyttade Fabbe igen, men då hem till Östersund.

Tanken är nu att jag bara ska rida och ha häst på arbetstid. Därför valde jag att skicka hem Fabbe och lägga lite extra träning och tid på Farba. Det ska bli väldigt spännande och kul att se vad det kan tänkas bli av henne. Hon har accepterat sitt nya liv väldigt bra. Hon tycker att det är helt okej att stå på box, ridas och bara vara i en hage ett par timmar. Vet ni vad det absolut bästa är? Hon rids med en dressysadel nu!!! 😀👍🏼  Ingen är gladare än jag över det!! 😅 






I lördagskväll skruvade jag på brodd i Fabbes skor. Med lite sadeltvål & läderolja gick det galant att gänga & brodda! 


Jag kommer sakna min lilla söta porslinshäst 💖



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0