Ibland blir det för mycket.


Jag vet att jag har nämnt det förut.. Men shit vad överskottsenergi jag får när jag är ledig. Att sova till 8, chilla i lägenheten, gå på stan och ha kvalitets tid med Farbis är inte riktigt lika energikrävande som att mocka 12 boxar, rida ett par hästar, släppa ut och in hästar från hagar, borsta, putsa.. Såå därför har jag även städat hela min takvåning och tro't eller inte - varit ute och sprungit nu på kvällen. Det gick förvånatsvärt enkelt, jag lunkande fram i mörkret. På hemvägen blev jag lite för taggad och sprang fortare än blixten, faktiskt ganska så långt och även upp för en brant backe. Men sen tog det stopp, jag fick verkligen kämpa de sista meterna.. Så det hela slutade med att jag promenerade sista biten hem.. 

Det hjälpte, för nu är min överskottsenergi som bortblåst. 



Kommentarer
Camilla

Gaaaah! Paketera den och skicka hit den istället! :-)

2015-11-09 @ 20:14:11
Madde

Självklart! Den kommer på lördag, passar det? 😉😂

2015-11-10 @ 17:17:18
Camilla

Lördag blir finfint! :-D

Svar: Haha! Kanon! 😛😉
Madelen Toresson

2015-11-12 @ 22:29:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0