Home sweet home


Vet ni vad? I fredags åkte jag hem till min familj & vänner i Östersund. Det var så roligt att få komma hem en sväng. Det var 3 månader sedan jag var hemma sist.. 

Men på 3 månader hade det inte hänt så värst mycket. Staden var sig lik och mina vänner desamma. Det enda som hade hänt var att Faida hade vuxit på höjden och Isa, min hund, hade vuxit på bredden.. Men båda såg väldigt glada och välmående ut! 😉 

Jag hade ett fullspäckat schema, att hälsa på allt och alla. Jag hann faktiskt ned allla, förutom Amanda. Hon svarade inte när jag ringde, så hon får helt enkelt skylla sig själv. 

Jag hann även med att fira halloween. Det var så kul!! Tyvärr så hade jag inte haft tid att planera min utklädnad.. Så jag gick dit som vitkäringa.. Enligt min bror Jens behövde jag inte klä ut mig, eftersom jag ser precis ut som henne.. 😁🙈 





Min fina 1,5 åring 😍 


Isa vill helst bli klappad heeeeeela tiden. 


Jag och Felicia utklädda och på festhumör 😉 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0