Hej vinternđŸ‘ŒđŸ»!


 Vintern dök helt plötsligt upp hĂ€r i Sthlm. Jag har gĂ„tt och sagt att "det blir inte vinter i Sthlm"... Och visst har jag haft rĂ€tt, fram tills igĂ„r.. Det Ă€r kallt, minusgrader och isigt. Eftersom jag har gĂ„tt och trott att det kommer inte bli vinter, sĂ„ har jag fortfarande sommardĂ€ck pĂ„ min bil. Inte sĂ„ lyckat. Imorgon Ă„ker vinterdĂ€cken pĂ„! đŸ’ȘđŸ» 
SĂ„ ikvĂ€ll efter jag hade slutat sĂ„ tog jag bussen frĂ„n Ågesta in till Farsta Strand, sen pendeln in till centralen och dĂ€r ifrĂ„n tog jag t-banan till Farsta strand (!!!!!!!!😅😓) Jag pratade med Felicia i telefonen och trodde att jag hamnade pĂ„ rĂ€tt tĂ„g.. Men icke! För jag skulle till motsats riktning, Fridhemsplan, som tur upptĂ€ckte jag det efter ett tag.. Jag klev av och steg sedan pĂ„ rĂ€tt! âœŒđŸŒïž 




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0