...


Veckorna bara rusar fram. Gick tiden så här fort när man var liten..? 

Jag har haft ridhjälp på Fabbe nu i snart två veckor. Lisbeth har ridit, trimmat och även varit med på en av ridskolas lektioner  med Fabbe. Det var tydligen ordentlig hjärngympa för honom, 10 hästar som skulle göra likadant och dessutom springa förbi "läskiga hörnet" i en hel timme!! 

Nästa vecka blir allt som vanligt igen och Fabbe kan förvänta sig att ha mig på ryggen igen 😉 Kristian har varit borta på tävling & träning. Jag har haft några extra hästar att trimma om dagarna, så det är därför jag har behövt ha hjälp med Fabbe. 



Jag bara måste lägga ut den här bilden.. Rossini, hästen till vänster är stor - 172 cm i mankhöjd. Han ser så liten ut när han står bredvid stallets största häst Wirre!! 🙈😂 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0