Regi av Ena


Idag har Kristians och Stall av Enas fina 3 års hingst Regi av Ena (e. Zuidenwind -Stedinger) visats på 3 årstest. 

Det har varit en fröjd att rida och jobba Regi hemma och han visade samma härliga temperament under visningen med. Positiv, lyhörd och helt fantastisk! 

Det blev gångartsdiplom med 49,5 poäng. 9 8,5 7 och 8,5 8 8,5 på gångarter! Eftersom Regi fick över 48 poäng och även utförde ett godkänt ridprov är han nu kvalad till 3 årschampionatet! 

Det har varit en grym dag och jag kan ärligt, med handen på hjärtat säga att jag älskar mitt jobb. Tack Kristian och Anna-Lena för att jag fick vara med och visa Regi idag! 








Kommentarer
Ann-Charlott

Härligt att höra även om vi saknar dig här uppe. Ge dig en klapp på axeln nu!

2015-05-11 @ 20:58:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0