Måndag.


Farba har fattat grejen med tömkörning nu. Svänger dit jag vill och travar & galopperar fint och balanserat. Idag testade jag även på att försöka göra skänkelvikning längst långsidan. Eller mer lura henne till att själv trampa över ett par steg. Hon lyssnade bra och råkade göra det ett par gånger, massor av beröm och så fick hon en skrittpaus. Eller snarare jag, eftersom jag vsr tvungen att springa efter henne.. ;) 




Fabbe fick gå ett lättare lösgörande pass idag. Mycket skänkelvikningar, diagonala slutor och förvänd galopp i en låg och rund form. Han kändes fin så jag hoppas att det håller i sig. För i morgon är det dags för lektion igen! 








Alldeles nyss var Fabbe och jag ute och åt lite gräs. Rätt nöjd häst! :D 


Kommentarer
Ann-Charlott

Va fin Farba blivit!

2015-05-16 @ 13:43:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0