Det blev vinst!


Wow! Snacka om att Fabbe & jag startade tävlingssäsongen på bästa sätt - Genom att vinna dagens LA:3 på 70,2%! 

Fabbe var så duktig och fin på tävlingsbanan, brydde sig inte alls om den stökiga omgivningen. Vi fick några onödiga missar, bla taktmiss i en mellantrav, jag missade att stå kvar i halten innan ryggningen och så hade jag kunnat planerar vissa vägar & rörelser mycket bättre. Men det är nog ett bra tag kvar innan man lyckas genomföra ett program fläckfritt.. Så jag är galet nöjd med dagen!! 😄 



Ägaren Helena & Fabbe! 


Mina extremt duktiga hästskötare! 


Vi vann ett Presentkort på butiken Back 2 use, en tidning, läppglans och ett schabrak! 


Kommentarer
Helena

Så superkul det var!! Jag ler ännu! 😊😊

2015-05-25 @ 06:59:20
Ann-Charlott

Stort grattis!

2015-05-30 @ 08:17:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0