65,57%


Det blev ingen seger idag, tyvärr 😉 Det blev en 4:e plats och 1,5 poäng från 3:e platsen. Vilket är lite surt.. 

Jag är nöjd med Fabbe men tyvärr var han lite trött och mör i kroppen idag. Vilket gjorde att han inte riktigt orkade och vi fick några missar. Men som sagt, jag är nöjd! 

Fabbe har gått otroligt bra och utvecklats mycket de senaste två veckorna. Med facit i handen skulle jag ha tagit det lite lugnare nu i veckan - Det är lätt att vara efterklok. 

Nästa gång vi åker på tävling blir det årsdebut i MSVC. Vi behöver bli lite starkare och stadigare innan jag känner att vi är riktigt redo för det. Planen är att vi startar MSVC:2 den 14 juni, men jag får se om det blir av eller inte. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0