Hejdå Östersund!


Nu ett tag framöver kommer jag vara dressyrelev hos Kristian Von Krusenstierna.

Jag är så otroligt taggad på att suga åt mig allt jag kan lära mig. I stallet står allt från oinridna 3 åringar till färdiga Grand Prix hästar. En salig blandning, men desto mer lärorikt! 

Anläggningen är sagolik. Två ridhus, två ridplanar, terrängbana och stallen är typ perfektion i mina ögon. Det är inspirerande att bara promenera runt här. 

Med mig hit på anläggningen har jag min (Helenas) svarte springare Fabbe. Vi kommer träna för Kristian 2 ggr i veckan. Jag hoppas på att jag och Fabbe kommer att utvecklas mycket ihop! Jag kunde inte lämna Farba hemma, så även hon fick följa med till Stockholm. Hon står i ett mysigt litet stall som ligger ca 20 min från Ågesta. 

Självklart fick även Isa flytta hit. Jag tror inte att det är så många hör i Stockholm som har en Jämthund som stallhund.. ;) 

Jag skämtade lite förut om att jag ska lägga plåtsaxarna på hyllan ett tag, och istället fokusera på galoppsaxar! Förhoppningsvis kommer det att stämma! :D 



Utsikten från mitt sovrum. Just nu pågår en dressyrtävling MSVA - Inspo inspo!! 
 


Kommentarer
Stina

Men gu vad roligt Madde! Stort lycka till 😃

2015-03-16 @ 09:41:23
Ann-Charlott

Härligt! Många inlägg nu Madde! Lycka till!!!

2015-03-16 @ 12:21:04
Helena

Nu vill vi ha uppdateringar varje dag!! 😃

2015-03-16 @ 21:22:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0